Garancia
Garanciális feltételek!
Minden termékünk hivatalos magyar garanciával rendelkezik, így bármely hivatalos szervizpartnerhez elvihető és érvényesíthető!
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet (továbbiakban: Kormányrendelet) 2. § (1) bekezdése alapján a jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
Esetenként a jótállás ennél hosszabb is lehet. Erről tájékozódhatsz áruházunkban a termékek főlapján, illetőleg a termékekhez csatolt jótállási jegyen.
A kötelező jótállás a számla ill. a garanciajegy bemutatásával érvényesíthető a telephelyünkön. A hatályos törvények értelmében a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a javítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
A Kormányrendelet 2. § (2)-(4) bekezdései alapján a jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:
Ha a hiba a vásárlás után a helytelen, rendeltetésellenes használatnak, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, nem megfelelő kiegészítők, kellékek, adathordozók vagy szoftver alkalmazásának, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, vagy egyéb külső tényezonek, mint például szennyeződés, folyadéknak, áramingadozásnak tulajdonítható okokból keletkezett.
Mikor nem érvényesíthető a jótállás?
a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés, valamint a gumi és egyéb, természetesen kopó alkatrészek, tonerek, festékpatronok cseréje
A FENTI OKOKBÓL MEGHIBÁSODOTT TERMÉKEK JAVíTÁSI ILL. BEVIZSGÁLÁSI KÖLTSÉGE A JÓTÁLLÁS IDŐTARTAMÁN BELÜL IS A VÁSÁRLÓT TERHELI.
Figyelem! Amennyiben a vásárolt termék magyar nyelvű kezelési útmutatója kötelező karbantartást ír elő, ennek be nem tartása garancia megvonásával jár.
Általunk forgalmazott nagyobb márkák garanciális ügyintézése:
DeWalt
szervizpontok: http://service.dewalt.hu/DEWALT/HU/hu-HU/AgentLocator/SearchAgentLocators
Bosch
Black+Decker
szervizpontok: http://service.blackanddecker.hu/BD/HU/hu-HU/AgentLocator/SearchAgentLocators
Ryobi
szervizpontok: https://hu.ryobitools.eu/header/service-and-support/
Milwaukee
szervizpontok: https://hu.milwaukeetool.eu/header/service/find-a-service-center/
AEG
szervizpontok: MOLKOM Kft. 1031 Budapest, Áldomás utca 4. (bejárat a Csillaghegyi út 23 alatt) tel: 1-250 4196, email: info@molkom.hu
szervizpontok: Koblencz Gábor e.v. 1174. Budapest, Táncsics M, út 51, Tel: 20 289 3000, email: gkoblencz@monornet.hu
YATO
Jótállás: 3532 Miskolc, Andrássy Gyula utca 36.
AL-KO
szervizpontok: https://www.al-ko.com/shop/hu/szerviz
Xiaomi
szervizpontok: https://www.mi.com/global/service/support/warranty/hu.html
hibabejelentés:
Huawei
szervizpontok: https://consumer.huawei.com/hu/support/service-center/
hibabejelentés: https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/
Samsung
szervizpontok: https://www.samsung.com/hu/support/service-centre/
Csepel
szervizpontok: +36 (20) 947 5206
hibabejelentés: szerviz@csepelbike.com
Rock Machine
hibabejelentés: https://rockmachine.us/hu/warranty
Levenhuk / Bresser
szervizpontok: https://www.levenhuk.hu/garancia/
DJI
hibabejelentés: https://www.dupliglobal.com/szervizkozpont