Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
MENÜ
Ár:
17.540 Ft
15.570 Ft (12.260 Ft + ÁFA)
Az akció időtartama:
2022. 11. 25. - 2022. 11. 27.
Menny.:db

Revell Fw190 A-8 Sturmbock 1:32 (3874)

Ár:
17.540 Ft
15.570 Ft (12.260 Ft + ÁFA)
Az akció időtartama:
2022. 11. 25. - 2022. 11. 27.
Méretarány: 1:32
Jelölje be azokat a kiegészítő termékeket, amiket még a kosárba szeretne tenni!
Tamiya ecsetes ragasztó - 20ml Tamiya ecsetes ragasztó - 20ml
1.140 Ft (898 Ft + ÁFA)
OLFA AK-1 Dekor és hobby kés 5db pengével OLFA AK-1 Dekor és hobby kés 5db pengével
1.750 Ft (1.378 Ft + ÁFA)
Yato YT-6907 Hajlított csipesz - 115mm Yato YT-6907 Hajlított csipesz - 115mm
800 Ft (630 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Cikkszám: 03874_R
  • Festést, ragasztást igénylő makett.
  • Szükséges festékek: 40, 45, 47, 49, 5, 77, 83, 9, 91, 99,
  • Alkatrészek száma: 168 db
  • Nehézségi szint: 5
Elérhetőség: Külső raktáron
Várható szállítás: 2022. december 01.
Szállítási díj: 1.190 Ft
Szerezhető hűségpontok: 156
Gyártó: Revell

Leírás

A Focke-Wulf Fw-190 a második világháború német, teljesen fémből készült, egyhajtóműves, alacsony szárnyú, nyitott pilótafülkés, alacsony szárnyú repülőgép. Az Fw-190-est a pilóták a Messerschmitt Bf-109-esnél jobbnak tartották. 1937 őszén a Luftfahrtministerium megrendelésére fejlesztették ki az Fw-190-es munkaszárnyas egyszárnyú repülőgépet. Kurt Tank két meghajtási javaslatot nyújtott be - az első egy folyadékhűtéses Daimler-Benz DB 601-es motort, a második egy új BMW 139-es csillagmotort helyezett kilátásba. Az utóbbit választották, és az 1938 tavaszán megkezdett munkálatokat Obering R. Blaser vezette. Az Fw-190V1 első prototípusa 1939 májusában készült el, és 1939. június 1-jén Hans Sander százados vezetésével Brémában repült. A második prototípus, az FW-190V2, amely két MG131 és két MG17 géppuskával - mind 7,92 mm kaliberű - volt felfegyverezve, 1939 októberében repült. Az aerodinamikai légellenállás csökkentése érdekében mindkettőt alagutas légbeömlővel szerelték fel a villogósapkában, de a motor túlmelegedésével kapcsolatos problémák miatt visszatértek a jól bevált NACA gyűrűs pajzs megoldáshoz. Mielőtt a prototípusok tesztelése végleg megkezdődött volna, már megszületett a döntés, hogy a BMW 139-es motort a nagyobb teljesítményű, de hosszabb és nehezebb BMW 810-esre cserélik. Ez sok változtatást igényelt, a szerkezet megerősítését és az utastér hátrafelé történő áthelyezését, ami viszont a súlypont elhelyezésével okozott gondokat. Pozitívum, hogy megszűntek a BMW 139-es motor közelsége miatt a füstgázok behatolásával és a kabin belsejének túlmelegedésével kapcsolatos problémák. A harmadik és negyedik prototípusról lemondtak, és az új motorral felszerelt Fw-190V5 1940 elején készült el. Később egy méterrel nagyobb fesztávolságú szárnyakat kapott (az eredeti 9,5 m-ről), ami 10 km/h-val lassabbá tette, de növelte az emelkedési sebességét és javította a manőverezőképességét. A típus az Fw-190V5g, a rövidebb szárnnyal rendelkező változat pedig az Fw-190V5k elnevezést kapta. Az Fw-190A-0 információs sorozat első hét gépe rövid szárnnyal, a többi gép hosszabb szárnnyal rendelkezett. Az első Fw-190-essel felszerelt, Le Bourget-ban állomásozó 6./JG 26-os egység 1941 augusztusában jelentette a hadrafoghatóságot, és már az új vadászgép első találkozásakor nyilvánvalóvá vált a brit Supermarine Spitfire-rel szembeni fölénye. A háború során ennek a nagyszerű repülőgépnek több változata is készült. Az A változat gépei, több modernizációval együtt, vadászgépként szolgáltak. A B és C jelzésű változatok csak a stratégiai bombázók elleni harcra szánt nagynyomású vadászgépek prototípusai voltak, sorozatgyártásba azonban nem kerültek. A D változat volt az egyetlen Fw-190-es, amelyet az új, 1750 lóerős Jumo 213A motor hajtott, és a P-51 Mustang német megfelelője volt. Az új motor több tíz centiméterrel meghosszabbította a törzset. Ez a változat a vadászgép és a nagynyomású vadászgép feladatait is ellátta. Az F változat számos változata a vadászbombázó feladatait a harctér közvetlen támogatásaként látta el. A G változatnak ugyanaz volt a szerepe, mint az F-nek, de nagyobb hatótávolsággal rendelkezett. Az egész háború alatt több mint 20000 példány készült ebből a második világháború egyik legjobb vadászgépéből. Műszaki adatok (Fw-190A-8 változat): hossz: 9m, szárnyfesztávolság: 10.51m, magasság: 3.95m, csúcssebesség: 656km/h, emelkedési sebesség: 15m/s, maximális hatótávolság: 800km, maximális magasság: 11410m, fegyverzet: fix-2 géppuska MG131 cal.13mm és 4 ágyú MG151 cal.20mm.

Paraméterek

Anyaga Műanyag
Kategória Harci-repülők
Festést - ragasztást igényel Igen
Szükséges festékek 40, 45, 47, 49, 5, 77, 83, 9, 91, 99,
Alkatrészek száma 168 db
Nehézségi szint 5
Hossz 282 mm

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Miért tőlünk vásárolj?

Villámgyors kiszállítás! Készleten lévő terméknél akár 1nap!
Hivatalos Magyar garancia! Minden termékre!
Biztonság és kényelmes Hitelesített online fizetés!
Hűségpont! Minden termékre!